czwartek, 24 kwietnia 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do LBA przez Sonny 
Dziękuję! :*

Pytania:

1. Ulubieniec z Big Time Rush?
Kendall
2. Ulubiony kraj?

Ameryka
3. W jaki sposób wymyślasz rozdziały?

Często są to wyolbrzymione sytuacje z życia, a czasem coś wpadnie mi przed snem...
4. Ulubiona piosenka?

Big Time Rush- Epic ♥ chyba nigdy mi się nie znudzi!
5. Komedie czy Horrory?

Zdecydowanie komedie
6. Ulubiona aktorka?

Katelyn Tarver, ale mama zaraziła mnie również Sandrą Bullock
7. Skąd pomysł na bloga?

pisałam wiele blogów i zazwyczaj kończyło się na jednym rozdziale, więc obiecałam sobie, że jak blogować to tak porządnie, albo wcale i oto jestem :)
8. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości?

W jakimś kraju anglojęzycznym 
9. Twoje największe marzenie?

Zrobić w życiu coś takiego, by mnie zapamiętano
10. Skąd pomysł na takiego a nie innego bloga?

Uwielbiam BTR, niedawno zaczęłam się interesować Katelyn, więc... czemu nie?

Nominuję:

Masz wybór
http://i-will-love-you-unconditionally-s-b.blogspot.com
Love Me Again
Miłość, Która Przezwycięży Wszystkie przeciwności losu...
Unconditional Life 
Say You're gonna Love Me...
BellaKris
Każdy Zasługuje Na Szczęście
Imaginy o Big Time Rush
BTR- alternative story 

Moje pytania:

1. Twój idol?
2. Czy jest jakaś piosenka, która pomaga Ci pisać?
3. Ulubiony gatunek filmowy?
4. To twój pierwszy blog?
5. Co uważasz za najważniejsze w życiu?
6. Ulubiony aktor?
7. Gdybyś miała wybrać film, który oglądała byś do końca życia, jaki był by to film?
8. Ulubione męskie imię?
9. Masz zwierzę domowe? Jakie?
10. Jak opisała byś swój blog w dwóch słowach?

2 komentarze: